1 MÅNAD!

Publicerad 2012-12-05 21:50:00 i Hemma hos mig,

5 december idag, vilket betyder att det redan har gått en hel månad sen jag fick nycklarna till min lägenhet. Jag trivs så fantastiskt bra, men jag skulle inte påstå att jag känner mig helt hemma ännu. Det kommer nog att ta ett tag att greppa att detta verkligen är mitt hem, mitt egna hem, på riktigt! Jag skulle inte ens vilja veta hur många gånger jag har promenerat omkring på Gärdet och drömt om en lägenhet vid Tessinparken. Jag trodde inte att det skulle vara möjligt, det skulle ju vara alldeles för bra! Men, nu sitter jag här vid mitt matbord vid mitt stora fönster och tittar ut mot parken. Den känslan är så galen och så underbar på samma gång! Tänka sig, det gick!
 
Julpynt har inte riktigt varit min prio i år, flyttkartongerna är ju just så pass uppackade. Men med
lite stjärnor, några 
små tomtar, ett litet luciatåg och massvis av tända ljus kan man komma långt! 
Det där med julgran däremot, det får jag ta itu med nästa jul...!
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-12-06 21:18:54

Vet inte alls om det här är något som intresserar dig men det är värt ett försök. Jag är flickvän till David som var aktuell i media i våras (tv4,aftonbladet osv) och håller nu på med en insamling så att han kan få träffa sin riktiga mamma för första gången på snart 21 år.

Det spelar ingen roll om du bara vill skänka 1 krona eller 10, allting gör skillnad. Om hela stockholm skulle kunna avge 1 krona vore han redan påväg nu. Vore iallafall supergulligt om du vill hjälpa till att ge min pojkvän världens finaste julklapp.

http://eemmaaj.blogg.se/2012/december/skank-en-gava.html#comment

Där finner du länken till inlägget med mer information och även kontaktuppgifter.

Kram Emma

Postat av: Matilda Vidman

Publicerad 2012-12-08 00:38:22

Jag längtar efter the grand tour av din lägenhet inlägget på bloggen!! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV