NOBEL NIGHTCAP 2012!

Publicerad 2012-12-11 21:24:00 i Livet på KTH,

ALLTSÅ WOW! Nobel NightCap var magiskt! Det går inte att jämföra med någon festlighet jag har varit på tidigare, hela atmosfären, cirkusutsmyckningen av Nymble, alla vackra klänningar och vetskapen om att befinna sig på samma fest som nobelpristagare är en kombination som i nuläget känns rätt svårslagen. Tyvärr såg jag ingen av nobelpristagarna, jag visste ju i och för sig inte vem jag skulle leta efter... Men tydligen ska alla utom två ha varit där och hur coolt är inte det? 

Idag har jag tagit det väldigt lugnt. Det är ju inte ofta jag är ute till kl 5, så det känns idag! Men jisses, det var det värt minsann! I morgon är det dock back to business som gäller. Jag skriver nästa tenta på lördag och nu har min stress övergått i någon slags nyfikenhet. Hur mycket mekanik kan jag hinna lära mig på tre dagar? Tillräckligt hoppas jag... 


 Detta var min outfit kvällen (eller ja, natten) till ära. Svart, enkelt och lite bling, precis 
som jag gillar det bäst! Fler bilder kommer senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV