STESS IS WHEN YOU WAKE UP SCREAMING...

Publicerad 2012-12-04 21:54:00 i Livet på KTH,

Tentaveckan på KTH närmar sig med stormsteg och består mitt liv av hållfasthetslära, mekanik, mängder av kaffe, stunder med panik över svåra tal och fantastiska aha-upplevelser då jag helt plötsligt lyckas ta fram rätt böjspänning, vridningsmoment, töjning eller annat som vi på något sätt behöver för att beräkna hållfasthet åt nån grej. Nä, speciellt spännande är det inte och vissa stunder tror jag att jag ska bli gråhårig, men nu ska jag bara se till att göra mitt bästa för att klara dessa kurser så att jag kan få ett långt och härligt jullov! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV