ARMADA 2012

Publicerad 2012-11-17 17:57:00 i KTH - Armada, Livet på KTH,

I tisdags och onsdags gick årets arbetsmarknadsmässa (Armada) av stapeln på KTH, och nu, några dagar senare har jag nästan återhämtat mig, nästan…! För oss loungevärdar blev det hårt jobb, mycket slit och bärande av möbler och ytterst få sömntimmar, ja den andra natten sov vi till och med på golvet i vår ena lounge för att kunna stiga upp så tidigt som möjligt morgonen efter. Är det värt det kanske ni undrar? JA! Skulle jag göra om det? ABSOLUT! Sammanhållningen har varit helt fantastisk i vår grupp och trots att vi under dessa två dagarna tog ordet sliten till en ny dimension har vi haft så otroligt roligt och jag vet att jag inte är ensam om att säga att jag har fått ett helt gäng nya, riktigt goda vänner! 

På tisdagskvällen var det bankett i Stockholm Waterfront och det var minst sagt en riktigt nice sittning! Storslagen utsikt mot Stadshuset, riktigt god mat, trevligt sällskap och så lite allsång med självaste Anders Lundin. Ja, jag hade en riktigt rolig kväll och fick ännu en gång bli imponerad över hur otroligt mycket driftiga studenter det finns på KTH! 
 
I morgon åker vi på Armadakryssning och efter det är Armada helt slut för den här gången. Det kommer att kännas tomt, men jag är säker på att vårt gäng kommer att fortsätta ses!
 

Fantastiska fantastiska loungegänget!

Jag och min finfina klasskompis Sofia på banketten. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV