ATT OMGES AV LIKASINNADE

Publicerad 2012-11-26 22:34:00 i Hemma hos mig, Inredning,

Bland mina nära och kära finns det väldigt många inredningsfreak, och efter denna helg kan jag konstatera att det är en stor fördel att omges av likasinnade när man precis har köpt lägenhet! Nästan alla mina närmaste har varit i Stockholm över helgen av olika anledningar och jag har dem alla att tacka för mycket just nu! Ni är bäst!
Stringhyllan från mitt flickrum i Skellefteå har fått en plats i köket, och kopparna från Gustavsberg som jag fick i studentpresent för ett antal år sedan har äntligen blivit upplockade ur min "flytta-hemifrån-låda" som har fått vänta i förrådet alldeles för länge!
 

Kommentarer

Postat av: Frida på trendenser.se

Publicerad 2012-11-28 21:09:46

Så himla fina koppar! Förstår att du gillar dem.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV