DET GÅR FRAMÅT!

Publicerad 2012-11-06 22:32:00 i Livet på KTH, Vardag,

Fullt ös från kl 8 i morse tills jag kom hem för nån timme sen. Det är dagar som denna man verkligen känner att man lever! Jag har hunnit med tre möten på KTH och tagit emot två leveranser, en till nya lägenheten och en till gamla. Där emellan har punkter på min "to-do-list" har avverkats på löpande band, tusan vilken härlig känsla det är! Slutligen har jag hängt i skolans modellverkstad DaVinci där vår modell till DoP expo har tillverkats. Det var lite kvar när vi lämnade modellen i fräsen, så nu håller vi tummarna att allt har gått som det ska så vi har en fin (och hel!) modell att hämta ut i morgon bitti! 
 
  
     
1. I min lägenhet just nu, första möblerna har anlänt från IKEA.
2. Modelltillverkning i DaVinci.   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV