HEM LJUVA HEM!

Publicerad 2012-11-11 19:55:00 i Hemma hos mig,

De senaste dagarna har det målats, fixats, burits saker och grejats i min lägenhet och mitt bland ouppackade flyttkartonger och IKEA-påsar börjar kaoset likna ett hem, mitt lilla hem. Det hade aldrig gått utan helgens hjältar, mamma och Stig! Tusen tack!
 
Nu får det ta den tid det tar att komma i ordning här. Jag tänker inte stressa med att packa upp, jag vill bara njuta av att jag äntligen är här. Det är en svårslagen känsla att äntligen ha skaffat ett eget hem, det är ju dessvärre inte det lättaste här i Stockholm... 
 
 
 
1. Frukostbuffé, storlek mini.  |  2. Någon balkong har jag inte, men vad gör det när jag kan ta hissen upp till en takterass med denna fantastiska utsikt över takåsarna?  |  3. Finfin skärbräda från min moster. Tack!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV