FÖRSTA TRÄFFEN MED HEAD START

Publicerad 2013-04-22 22:17:00 i Livet på KTH,

Det är så härligt när man kommer hem efter kl 21 och är så trött att huvudet bara snurrar, men ändå inte riktigt kan sluta le och gärna slår på datorn för att plugga. I kväll är en typisk sådan kväll! Efter skolan har jag spenderat hela kvällen på Waterfront där det var första träffen med Head Start. Kvällen har bestått av mat, mingel med adepter och mentorer och en föreläsning om mentorskap av Birgitta Reinfeldt. Så inspirerande och kul! Tanken var även att vi skulle få träffa vår mentor för första gången, men tyvärr var det några som inte kunde komma (däribland min mentor), men men, jag får träffa henne snart och det ska bli så spännande!
 
Nu ska jag fortsätta att dyka ner i termodynamikens värld en stund. Vi har vår fjärde kontrollskrivning på fredag och tack och lov har jag klarat alla tidigare kontrollskrivningar (och har därmed lägst E på tentan), så denna skriver jag för eventuella bonuspoäng. Känns skönt att slippa pressen den här kaosveckan, men nog sjutton vore det skönt att klara även den sista KS:en! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV