ÖGONBLICK FRÅN PÅSKLOVET

Publicerad 2013-04-04 15:33:00 i Vardag,

Min mamma var i Hemmavan när jag kom hem, men hon hade lämnat ett påskägg och en uppmaning att kolla tvätten... Och ta da, i tvättmaskinen gömde sig en efterlängtad iPad! Så. Himla. Nice!

Jack och Cliff ute på isen i Bodan. Härligt med frisk luft, skidåkning, grillning och bus med pigga pudlar!

Lånade ut mitt hår till kurs på mammas salong...

...och fick lockar som jag aldrig kommer att lyckas fixa själv!

Lyxlunch på Bryggargatan med världens finaste mamma!
 
Nu är jag tillbaka till Stockholm och det känns toppen att ha några dagars ledighet kvar innan skolan drar igång igen. Här behövs det städas, tvättas och pluggas, men först ska jag jaga bort förkylningen som dök upp igår...fy, rinnande näsa och onda leder har jag inte tid med nu!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV