TACK FÖR DEN HÄR SOMMAREN SKELLEFTEÅ!

Publicerad 2013-07-17 16:25:00 i Vardag,

I morse lämnade jag hemstaden efter 6 veckor med sommarjobb, bus med mina pudlar, ljusa nätter, mygg och   många trevliga stunder med nära och kära. Jag tycker alltid att det är jobbigt att åka ifrån Stockholm en längre tid och sen när jag ska lämna Skellefteå tycker jag att det är precis lika jobbigt. Varje gång! Det är så jag fungerar helt enkelt, så det är väl bara att jag vänjer mig. 

Nu ska jag ta itu med min packning. Min stora resväska som har rymt sommarens alla grejer ska packas upp och min pyttelilla kabinväska ska packas inför en weekend i Paris. Det ser ut som att vädret kommer att bli strålande, så det blir mest tunna klänningar! Åh, vad jag längtar! 

  
    
    
    
1. Mina tre favoriter! | 2. Bruno en tidig morgon i skogen. | 3. Bus med Jack vid älven.
4. Jag och mamma på bryggargatan. | 5. Storstrand. | 6. Bjuröklubb.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV