SOMMARTIDER I STOCKHOLM

Publicerad 2013-06-08 22:41:00 i Vardag,

De senaste dagarna har jag umgåtts med vännerna, besökt Skansen (de flesta djuren gömde sig någonstans i skuggan, men solen sken så vi var nöjda ändå), badat för första gången i år (iiiii, sååå kallt!), hängt i parker, ätit glass i stora lass och  solat lite för mycket för mitt eget bästa (jag är totalt bränd!). Just nu håller jag på och packar det sista inför morgondagen då jag flyger hem till norr, och nog är det tur att jag åker hit en sväng redan om en vecka. Det gååår ju bara inte att rymma allt man behöver för en hel sommar, eller jo, det gör det säkert, men inte om man är velig som sjutton och inte kan bestämma sig... 

        
1. Sötast på Skansen! | 2. Solig kväll i Vasaparken. | 3. Första boken på länge som inte har någonting att göra med skolan, så härligt! | 4. En början till packningen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV