KONTRASTER

Publicerad 2013-03-30 11:26:00 i Vardag,

Vi hade alldeles fantastiskt roligt i torsdags. Redan under förfesten nåddes jag och Sofia av roliga nyheter som jag är riktigt riktigt glad och peppad över! Sedan fortsatte vi på Sturecompagniet och Hell´s Kitchen, där vi dansade ända tills solen gick upp. Det kallar jag vårtecken alltså! 
 
Igår tog jag flyget hem till Skellefteå och som alltid känns det lite konstigt att landa i lugnet. Det är ganska stora kontraster mellan det mer hektiska storstadslivet och det lugnare småstadslivet i norr. Men samtidigt är det väldigt skönt att komma hem, jag behöver bara ett par dagar innan jag börjar slappna av! Idag väntar brunch hos min moster och sen borde jag ta itu med mina extremt oklippta pudlar.... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV