TANKARNA FAR ÅT ALLA HÅLL

Publicerad 2013-05-15 23:24:00 i Livet på KTH,

Det är verkligen mycket som pågår just nu. Samtidigt som jag försöker plugga till fyra tentor händer en hel del roliga och spännande grejer och en del mycket mindre roliga grejer. Jag känner mig totalt mosad och fylld av  inspiration på samma gång och vet att även sådan som är jobbigt och knäckande kommer att leda till något bättre. Nu handlar det om att kämpa och fokusera på allt som är bra, för ja, det är ju en hel del!

1. Jag smiter upp på takterassen så fort det är sol och jag har en stund över. Den har blivit min lilla lugna oas där jag i lugn och ro kan spana ut över en hetsig och fantastisk stad, det är helt ljuvligt! | 2. Många promenader blir det också för att rensa tankarna och det är verkligen perfekt nu när det börjar grönska för fullt. Så här vackert var det vid Karlaplan igår kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV