THE ART OF BEING HERE

Publicerad 2013-09-25 22:31:00 i Vardag,

En kopp te, en ansiktsmask, ett gamlat avsnitt av Fredagspodden och Pinterest, så har min kväll sett ut. En riktig myskväll med andra ord! I podden pratade Hannah & Amanda om att det är meningen att man ska vara precis där man är just nu och våga landa i det för annars missar man ju livet och precis samtidigt bläddrade jag förbi det här citatet när jag egentligen tittade på inredning på Pinterest. Jag tror jag behövde höra det! Både att komma ihåg att njuta av det som är bra och att låta svårigheter vara jobbiga, för, som min mor alltid brukar säga, det finns en mening med allt, men man ser den först i efterhand! Detta får bli kvällens påminnelse till mig själv och till er andra där ute. Nu säger jag god natt, i morgon väntar en tidig morgon med labb i konstruktionsmaterial!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV