HELG

Publicerad 2013-09-29 20:20:00 i Vardag,

Jag har haft en riktigt härlig helg, inte en sekund plugg har det blivit och det känns lugnt! Igår gick jag en sväng på stan och hämtade hem min dator som har varit på reparation (halleluja!) och sedan var jag och Parmis hos en bekant till Parmis som har jobbat som inköpare och sålde smycken till inköpspriser. Jag slog bland annat till på ett armband från Trish Becker som redan är är en favorit. Igår kväll var det sittning på Maskin med temat Eurovision, vi stannade ett tag efter middagen och åkte sen vidare till East. KTH i all ära, men omväxling förnöjer! 

Idag blev det en till runda på stan och sen har jag haft en riktig myssöndag. Det behövdes, nu är jag pigg och utvilad inför en ny vecka! I morgon ska jag träffa min mentor för första gången efter sommaren och på onsdag har vi träff med hela Head Start. Sen händer kanske en del andra roliga saker också, men inget jag tänker berätta just nu... 

Mitt nya favoritarmband från Trish Becker. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV