I´M BACK!

Publicerad 2013-09-16 23:33:00 i Livet på KTH, Vardag,

Jösses! Efter några galet intensiva veckor är det dags för vardagen att återgå till det normala. Jag har haft sjukt kul och är så glad att jag valde att engagera mig i KTH:s mottagning. Den här veckan ska jag ge järnet för att ta ikapp alla missade föreläsningar, samtidigt som jag har en hel del roligheter inplanerade. Yey, det kommer att bli en riktigt bra vecka!  

Igår var jag förresten på utställningen "The fashion world of Jean Paul Gaultier" tillsammans med min mamma, moster och Fredde. Trots endast en timmes sömn det senaste dygnet (och fem de senaste två...) kunde jag faktiskt njuta av utställningen. Designer och deras historia är något som alltid fascinerar mig. Utställningen håller på till den 22 september, se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV