INSPIRATION NON STOP

Publicerad 2014-02-15 12:42:00 i KTH - Project Destination, Livet på KTH, Vardag,

  
Fredagspodden och TechEq. 

Som sagt, den här veckan har vi haft Project Destionations första temaveckan - Inspire Week. Men för min del har det inte räckt där. Inspelningen av Fredagspodden i tisdags och lanseringen av TechEq, som jag gick på med PD-gänget i torsdag, en intressant intervju till en skoluppgift och alla hjärtans dag middag med ett gäng kloka vänner har gjort att inspirationen har flödat non stop den här veckan. Jag är väldigt tacksam att min vardag består av så mycket mer än bara skola just nu, även om en nyhet vad gäller mina studier har tagit upp större delen av min tankeverksamhet de senaste dagarna. Nu känns det bra, och sååå spännande, men mer om det senare!     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV