MAXAD VECKA

Publicerad 2014-02-28 22:25:38 i Vardag,

 Igår på Jämställdhetsveckans avslutningsfest hos Netlight. 
 
Jag är verkligen glad att min vardag består av så mycket mer än bara plugg. Den här veckan har varit riktigt maxad, men jag behöver en fullproppad kalender för att trivas som mest! Som jag skrev tidigare har det varit jämställdhetsvecka på KTH som Malvina anordnade för tredje året i rad. Detta ligger mig extra varmt om hjärtat eftersom jag satt i styrelsen som Art Director förra året. Tjejerna gör verkligen ett grymt bra jobb och nu när jämställdhet är ett hett ämne i teknikbranschen har vi fått chansen att höra en hel del intressanta diskussioner. Igår avslutades veckan med fest hos Netlight, som var veckans huvudsponsorer och som gör en hel del för jämställdhet just nu. Tummen upp! 
 
Med Project Destination har vi också haft en riktigt bra vecka. I onsdags var några av oss på öppet hus hos Tieto och idag var vi bjudna på after work hos XLENT. Det är alltid kul att få besöka företagen och se vilken atmosfär de har, det ger otroligt mycket mer än att bara prata med företagen på till exempel mässor. Sist, men inte minst så har vi äntligen bokat biljetterna till vår studieresa. Den 15 till 29 april lämnar vi Stockholm för USA:s västkust och jag kan knappt beskriva hur nice det känns! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV