BRA START PÅ VECKAN!

Publicerad 2014-01-27 22:25:00 i KTH - Project Destination, Livet på KTH,

Mitt motto just nu, sluta tvivla och ge järnet! 
 
Den här dagen har bestått av yoga, för mycket kaffe, massor av telefonsamtal och mailande för Project Destination, fika med vänner och just det, ett par föreläsningar också. Jag märker att jag nästan glömmer bort att jag är student vissa stunder just nu. Det är så mycket som händer och då vi inte riktigt har kommit igång med skolan för terminen hinner jag lägga mitt huvudfokus på annat. Det är fullt ös med Project Destination den här veckan, verkligen fullt ös och det är så kul! Ju mer vi jobbar, desto roligare blir det och desto enklare blir allt som från början kändes svårt och jobbigt. Det är verkligen en lyx att få vara med och driva och utforma ett project som är så här roligt och lärorikt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV