HEJDÅ 2013, HEJ 2014

Publicerad 2014-01-02 22:08:00 i Vardag,

Efter ett hejdundrande nyårsfirande bestående av middag hos Nina och Johan, tolvlag på takterassen hos mig och sedan efterfest hela natten lång med många fina vänner är jag riktigt redo att välkomna det nya året. 2013 har inneburit mycket bra, men det har även varit ett tufft år med många mindre roliga stunder. Men som min mor brukar säga, det finns inget ont som inte har något gott med sig, och så är det. Ibland måste det vara lite extra jobbigt för att kunna bli bättre, eller hur? 

Jag tror inte på nyårslöften, jag vet att jag inte kommer att hålla dem mer än ett par veckor. Däremot ska jag göra allt för att ta hand om mig under detta år, jag ska vara snällare mot mig själv, skratta mer, umgås med de jag tycker om, satsa mer på det jag tycker är kul och njuta av livet som ju faktiskt är rätt bra just nu! 
 
 Via: Pinterest
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV