FINA SOMMARDAGAR

Publicerad 2014-07-20 13:18:00 i Stockholmsliv, Vardag,

Den här veckan har varit så härlig. Mamma och Stig har varit på besök för att hjälpa mig med köket. Självklart hängde hundarna med också så jag har börjat mina mornar med en promenad i ljuvlig morgonsol bland rosenbuskarna i parken (vill börja varje dag så!) och kommit hem från jobbet till ett snyggare och snyggare kök varje dag. Vilken lyx, tusen tack! Som grädden på moset har Stockholm bjudit på riktigt sommarväder denna vecka, så kvällarna har spenderats på Skansen (min första allsång!) och andra uteserveringar. Under fredagen rullade de norrut igen och jag spenderade kvällen med gamla och nya vänner och dansade in helgen under bar himmel på V. Detta kallar jag svensk sommar när den är som allra bäst! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV