KONTORSSOMMAR

Publicerad 2014-07-24 22:50:00 i Vardag,

Hela Sverige verkar ha fått solsting just nu. Så fantastiskt! Själv spenderar jag mina dagar på ett kontor med nästan lite för bra utsikt. Turister promenerar förbi tar selfies med Stadshuset i bakgrunden, helt ovetnade om att vi glor (och fnissar!), och samtidigt åker båt efter båt förbi. Sommarfeelingen är på topp utanför mitt fönster helt enkelt! För min del blir det bara två veckors semester i år och vet ni vad, det känns bra, till och med riktigt bra. Jag trivs så bra på mitt jobb och hinner njuta lite av det fina vädret iallafall. Luncherna spenderar vi utomhus vid vattnet (tror kanske kanske att jag har fått lite lite färg) och nu har jag precis kommit hem från en långpromenad runt Djurgården i stekhet kvällssol. I morgon är det fredag och löning och AW och om vädret dessutom fortsätter så här finns det absolut inget att klaga på. Även om jag kanske drömmer mig bort till en strand och ett svalkande hav, men men, jag har mina tankar på beach 2015, som förhoppningsvis börjar redan i februari...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV