YOGA GIRL PÅ NALEN

Publicerad 2014-06-18 07:53:00 i Vardag,

 
  
I måndags var jag och Paula på yoga med Instagramsensationen Yoga Girl, och jag säger bara wow! Till att börja med, hur ofta får man yoga i en sån vacker lokal? Nalen är något helt annat än de tråkiga lokalerna på gymmet. Sen var passet i sig precis vad yoga ska handla om, så jobbigt och utmanande, men samtidigt med så mycket glädje och energi. Jag har fortfarande en träningsverk som heter duga, men ändå vill jag göra om det igen, och igen! Jag är så glad att vi hann få tag på biljetter! 
De två sista bilderna är från Yoga Girls (samt hennes hunds) Instagram, och visst blir man glad av alla färgglada mattor? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV