TRE VECKOR TILL AUSTRALIEN

Publicerad 2015-01-18 23:12:00 i Vardag,

Nytt år, nya friska tag och snart ett nytt land! Om tre veckor har jag lämnat kalla och gråa Sverige för varma och soliga Australien. Jag har rätt svårt att greppa det faktigt, det är så overkligt. Jag trivs så bra här i Stockholm just nu. Jag älskar min lägenhet, mina vänner och det faktum att jag kan spontanåka till Norrland när jag känner för det. Men samtidgt längtar jag efter äventyr, nya intryck och nya perspektiv. Ja, resfebern är på topp. Men vad jag längtar!
 
Jag är i princip ledig tills jag åker. Himla skönt, min to-do-list är en mil lång! 
 
Och jag lovar, bättre uppdatering är på g också!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV