HÄRLIGA DAGAR

Publicerad 2015-03-07 14:50:00 i Vardag,

De senaste dagarna har bestått av en värmebölja, inspirerande föreläsningar, massa god mat, utgång och en hel del plugg. Det är först nu som jag börjar känna av skolan och jag måste känna att det känns väldigt bra. Miljön här är väldigt inspirerande och jag känner verkligen hur jag suger åt mig kunskap som en svamp, det är himla härligt! Nu i veckan har jag även fått veta att jag har kommit med på en kurs som körs i samarbete med EY här i Brisbane, det kommer att bli det mest seriösa jag har gjort hitills eftersom vi ska jobba med ett riktigt case mot riktiga kunder. Riktigt coolt! Jag längtar verkligen att köra igång, samtidigt som jag är aaaning nervös... Men mer om det senare, nu måste jag sova! I morgon väntar en tripp till North Stradbroke Island där vi ska sola och bada!
 
I torsdag hade vi närmare 40 grader... Helt galet! 

Pluggstund på Plenty, ett av favoritfiket runt hörnet. 
 
 


När man hittar glass med smak av choklad, jordnötsmör och salt karamell... Mmmm, vilken lycka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV