HEMMA FRÅN DUBAI!

Publicerad 2013-11-18 11:07:00 i Resor,

Fantastiska Dubai Fountains som vi hann besöka hela tre gånger.
 
En veckas semester går så fort, nu är vi tillbaka till kalla Stockholm igen. Jag har massor att berätta om vår resa till Dubai, men nu hinner jag inte! Jag har precis vinkat iväg min mamma efter en frukost på Broms (Nytt favvoställe, ja!) och nu ska jag strax till skolan. Jag har tur och har inga föreläsningar idag, bara två möten och ett event med Head Start som jag hoppas hinna till. Där emellan är det projektande och ekonomiplugg som gäller. Full fart på väg till vardagen alltså! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV