ÄNTLIGEN FREDAG

Publicerad 2015-03-13 14:49:00 i Brisbane,

Idag har jag spenderat i princip hela dagen med att skriva klart en rapport till en distanskurs jag läser. Egentligen ska vi göra ett grupparbete, men eftersom jag är här själv har jag fått göra det själv. Det har tagit sin lilla tid kan jag lova, men jag har skrivit om ett område jag tycker är spännande, så det har gått helt okej ändå. Nu ska det dock bli väldigt skönt att kunna lägga allt fokus åt kurserna jag läser här, heltid räcker ganska bra!
 
Igår hade vi första seminariet med kursen som går med EY och det känns fantastiskt bra. Kort och gott så är kursen otroligt seriös, folk är engagerade och idéer bara sprutar omkring. Jag känner redan att det är den här kursen jag vill lägga ner min själ i, så jag kommer att få påminna mig själv att jobba med de andra kurserna också...

Min lilla plugghörna. Blir en hel del kaffe och glass (i alldeles för stora lass...)
 
 
I morgon åker jag till Byron Bay med ett gäng tjejkompisar. Vi har hyrt bil och stuga, så jag tror det kommer att bli en riktigt mysig helg. Tyvärr har jag en hel del att läsa, men helt ärligt, att plugga på en strand är ändå helt okej! Jobbigare kan man ju ha det! Och ja, det har man ju haft det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV