MORGONSTUND PÅ YOGAMATTAN

Publicerad 2015-03-24 01:03:00 i Brisbane, Vardag,

I dag började jag min morgon med yoga på min balkong. Hur härligt som helst! Jag gillar verkligen hur yogan har blivit en del av min vardag. Jag har hittat en träningsform som gör mig stark, smidig ocg glad och som får mig att hela tiden sätta nya mål. Nu går huvudstående som smort, handstående är nästa utmaning och det är minsann inte enkelt... Till påsk hoppas jag även få testa SUP yoga, hoppas, hoppas! 
 

Idag väntar en lång kväll på QUT. Först har jag lunchmöte med EY-gänget, sen blir det några timmars plugg och sen föreläsning kl 18-21. Det är underligt hur naturligt det känns att spendera kvällar på skolan, hemma känns det sååå sent om man är kvar efter kl 18. Men här är i princip alla masterkurser på kvällar för att ge studenterna chansen att jobba heltid och samtidgt plugga. Det är ett rätt smart system, enda nackdelen är väl att det är galet svårt att koordinera tre olika grupparbeten när de andra jobbar. Men men, än så länge har det gått helt okej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV