PÅSKLOV!

Publicerad 2015-04-03 07:17:00 i Brisbane,

Den här veckan har det varit fullt ös för att få klart lite grejer inför lovet. Igår hade vi seminarium hos EY och himlar så kul det var. Kontoret ligger på 51:a våningen, så utsikten var fantastisk, trots grå himmel och ösregn! Inspirationsfaktorn var väl undefär lika hög som huset, jag älskar att få komma ut i verkligheten och inte bara vara på universitetet. 

Idag har jag haft en riktigt lugn dag. I morse var jag ute och brunchade med mina housemates på ett mysigt café här i närheten. Efteråt tänkte vi gå en sväng på stan, men då allt var stängt blev det italiensk glass istället, inte helt fel det heller!
 
Glad påsk på er där hemma! 

 Utsikten från EY:s toalett! Ja, jag var ju liksom tvungen att plocka fram mobilen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV