EN PAUS VID CURRUMBIN CREAK

Publicerad 2015-04-28 15:07:00 i Brisbane,

Tiden tycks verkligen flyga iväg just nu. Jag har bokat min hemresan i slutet av juni och tills dess är det fullt ös. Det är såå mycket jag vill hinna med, det här landet har ju oändligt många fantastiska platser! Jag måste ofta påminna mig själv att jag främst är här för att plugga, så det är okej att jag inte hinner precis allt jag vill... I lördags tog jag dock en liten paus från allt plugg och åkte till Currumbin Creak där vi paddlade kajak, körde stand up paddleboarding och hängde på stranden. Precis vad man behöver för att ladda batterierna! Nu väntar ett par veckor med fokus, big time! Nästa vecka kommer att bli riktigt spännande, så den här veckan handlar det om att finslipa ideer och förbereda presentationer. Det är så spännande och jag bara älskar att jag börjar känna mig så bekväm med vårt största projekt! Det är en härlig känsla när man efter flera års utbildning börjar kunna se resultat!   
 
 
Currumbin Creak. 

En bättre lunchpaus. 
Utsikten vid Currumbin Beah. Höghusen ni seri fjärran är turistorten Surfers Paradise. 
 En rad härliga utbytesstudenter. Här är Nederländerna, Canada, Tahiti, Sverige och Frankrike representerade. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV