ANDRA ADVENT

Publicerad 2012-12-09 20:54:00 i Vardag,

I morgon börjar tentaveckan på KTH och för min del är det den fruktade hållfasthetsläran som är först ut. Det känns helt okej, men kommer att bli 5 mindre roligare timmar i morgon eftermiddag, puuuhh! I morgon är det ju också Nobeldagen och i år är det KTH:s tur att arrangera Nobelfestens efterfest Nobel NightCap. Jag har fått turen att bli inbjuden och jag är såååå förväntansfull! Det sägs bli spektakulärt och jag ska verkligen se till att njuta! 
 
Min adventsljusstake består i år av mormors mässinljusstakar, några sidenband och tre små tomtar. Man behöver inte alltid köpa nytt, "man tagen vad man haver" kan ibland bli precis lika bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV