BRA FLOW!

Publicerad 2013-04-12 18:53:00 i Vardag,

Som man brukar säga, alla goda ting är tre! Denna vecka stämmer mer än väl. Till att börja med fick jag tidigare i veckan reda på att jag har kommit med i mentorprogrammet Head Start som är till för studenter på KTH, Handels, SU och KI. Det känns så klart jättekul och jag ser verkligen fram emot att få träffa min mentor för första gången om lite drygt en vecka!Igår fick jag ett nytt uppdrag på Studybuddy och idag fick jag veta att jag ska få jobba på Rönnskär även denna sommar! Vilken lättnad! I övrigt händer det mycket roligt på KTH just nu och allt detta i kombination med att det äntligen börjar bli vår gör att jag känner mig riktigt riktigt glad just nu! Ikväll är det dags för min inflyttningsfest och nu känns det som att jag inte kunde ha valt en bättre fredag! Troligen lär vi bli nästan lika många som antalet kvadratmeter och jag är sjukt peppad! Så många fina vänner under ett och samma tak kan ju bara bli bra!
 
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV