NÄR MAN BARA SITTER I SOFFAN OCH LER

Publicerad 2013-02-07 23:30:00 i Hemma hos mig, Inredning,

Det är så häftigt! Jag har bott i min lägenhet i snart tre månader nu, och då och då märker jag att jag fastnar i soffan och bara ler. Jag verkligen tokälskar min lägenhet, min pyttepyttelilla lägenhet, och det är en så jädrigt fräck känsla! 
 
Förra helgen var min mamma på besök och då blev det som vanligt fullt ös! Vi hann med ett besök på IKEA och släpade hem en stor guldspegel och en hel del annat smått och gått. Inte det lättaste när man har tunnelbana som transportmedel, men det gick! Direkt efter vi kom hem begav vi oss ut på stan, men kom bara till Karlavägen där jag fyndade en stol på en antikbutik som skulle stänga samma helg (=superrea!), så det blev bara att vända och promenera hem med en stol också! Spegeln och stolen, tillsammans med sekretären som jag fyndade på Blocket för några veckor sedan är verkligen tre gobitar hos mig! 
 
Nu behövs (läs ryms) inte så mycket fler stora grejer hos mig, några hyllor till bara är planen. Sen kan jag pyssla med detaljer och det är ju nu det börjar bli riktigt riktigt roligt! 
 
 Mitt fynd, visst är den fin! Måste bara hitta ett tyg till stolsdynan... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV