MINISEMESTER PÅ NORDIC C

Publicerad 2014-12-15 16:03:00 i Vardag,

 
Under helgen var min moster på besök och bodde på Nordic C hotel, där det även fanns plats för lilla mig. Säg vilken tur! Jag passade på att ta ledigt från allt i helgen och fick en minisemester. Under lördagen besökte vi Beckmans julmarknad och sprang runt hela stan och shoppade julklappar. Gårdagens spenderade vi på hundutställning på Stockholmsmässan, så otroligt roligt! Jag längtar verkligen tills jag kan komma tillbaka till både utställningsringarna och agilitybanan. Men den som väntar på något gott... 
 
Den här veckan blir det sista rycket innan jullovet. En hel del smått och gott ska fixas i skolan och så ska de sista klapparna köpas. På söndag åker jag hem till Skellefteå, och tills dess hoppas jag att det har kommit en del snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV