PUUHH!

Publicerad 2014-02-04 21:39:00 i Livet på KTH, Vardag,

Jag och min kex-partner in crime Sofia.
 
Puuhh, är allt jag har att säga om den här dagen! Började morgonen med kaffe och kexande med Sofia på Karla Café. Gissa om vi fick oss ett gott skratt när vi insåg att vi var klädda näsyan likadant. Haha, great minds think alike heter det ju... Vi fick en hel del gjort och börjar ha några frågeställningar att jobba mot. Känns bra! Resten av dagen har gått i ett rasande tempo, kan verkligen inte klaga på att jag har tråkigt.  
 
I morgon står yoga och kexjobb på schemat. Yogan har typ blivit min schemalagda stund för återhämtning och något jag tänker hålla fast vid. Absolut bästa träningsformen för mig just nu! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV