MOODBOARD, V 1

Publicerad 2014-01-05 22:24:35 i Inredning, Vardag,

Årets första vecka har varit en riktigt slapp sådan. Ett väldigt roligt nyårsfirande resulterade i en dyngförkylning, nåja jag blir ju bara sjuk nån gång per år så nu hoppas jag att jag har gjort bort det för det här året. 
 
Jag har spenderat en hel tid i soffan och har bland annat sett "Coco Before Chanel", otroligt vacker och inspirerande film! 
 
Ja, är det något som alltid kan få mig att må lite bättre så är det vackra saker. Det här bordet från OX Design är ett fint exempel. Marmorskiva och mässingstativ, perfektion! Bilden kommer från Monoqi.com.
 
På sistone har fler och fler ananaser dykt upp i inredningssammanhang och jag tror att de är här för att stanna. Jag hoppas springa på en i mässing, likt denna.
 
Det börjar vara dags att dra iväg på en weekend snart, London, Paris, Köpenhamn? Vi får väl se!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV