MOODBOARD, V 4

Publicerad 2014-01-26 22:00:00 i Vardag,

Jag har verkligen kommit igång med yogan och börjar samla på mig en hel del inspirationsbilder för att plocka fram mitt jävlar anamma. Yogan får mig att känna mig starkare, smidigare och lugnare, samtidigt som tävlingsmänniskan i mig vill klara mer, mer, mer!  
 
London tar upp en hel del av mina tankar just nu. En resa är bokad i början av mars och jag kan nog inte beskriva hur fantastiskt det känns att åka tillbaka till staden som jag kallade mitt hem under 7 månader.
 
 Volvo har gjort det igen, wow!
 
Det är inte många minusgrader i Stockholm just nu (tack gode!), men det räcker för att min lya ska bli rysligt kall. Te är min räddning och jag önskar jag kunde känna mig så här glammig när jag sitter inlindad i en filt med mössa och halsduk med en tekopp i handen, men nä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV