REDO FÖR VÅRTERMINEN!

Publicerad 2014-01-20 10:27:00 i Livet på KTH, Vardag,

 
I morse steg jag upp tidigt, hoppade i träningskläderna och tog bussen till yogan. Inte är det lätt att stiga upp när det är kallt och mörkt, men det finns få saker som får mig att må så bra som att starta dagen med yoga! När jag kom hem gjorde jag frukostmuffins med kokos, banan och hallon och till det kaffe med hallongrädd och nyhetsmorgon på TV:n. Bättre start på dagen kan jag inte få! Dagens, och vårterminens första föreläsning som är "Team Leadership & Human Resource Management" startar efter lunch så nu har jag gott om tid till annat fram tills dess. Den här terminen kommer jag att läsa förberedande kurser inför mastern samt franska, göra kandidatexamen inom produktion och så har jag även Project Destination. Jag kommer att ha fullt upp med andra ord, men jag känner mig riktigt motiverad och håller tummarna att det ska hålla i sig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV