DISCOVER WEEK

Publicerad 2014-03-06 15:33:00 i Livet på KTH, Vardag,

 
I morse sken solen över Stockholm och det gjorde det aningen enklare att stiga upp till ett tidigt seminarium, efter alldeles för lite sömn! Just nu kör vi Project Destinations andra temavecka - Discover Week och har med hjälp av Facebook, Instagram och ett gäng spejare runtom i världen, förhoppningsvis inspirerat KTH-studenter att titta utanför Sveriges gränser. Igår hade vi även ett event hos DeLaval ute i Tumba och fick både lära oss mer om deras organisation och titta på kossor. Trevlig att lämna innerstan och känna doften av ladugård! 
 
Som ett passande avslut på denna vecka ska jag passa på och åka till London, tillsammans med Sofia över helgen. Vi kommer att bo i Bayswater, där jag bodde under några månader för flera år sedan, så det ska verkligen bli kul att få besöka mina gamla kvarter igen. I övrigt har vi planerat in en afternoon tea, besök på V&A och så mycket strosande som vädret tillåter. När vi kommer tillbaka är det tentaplugg som gäller, så jag hoppas kunna släppa alla tankar på skolan i några dagar. 

Men först får jag besök av min mamma och Stig. Vi har biljetter till föreställningen Ägd på Rival ikväll, och mina förväntningar är riktigt höga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV