EN PERFEKT START PÅ JULLOVET

Publicerad 2012-12-16 21:57:00 i KTH - Armada, KTH - Malvina, Livet på KTH,

Idag har jag haft min första lediga helg på många, många månader och ni anar inte hur mycket jag har längtat! Den här terminen har utan tvekan varit den tuffaste hittills. Dels har vi haft väldigt mycket i skolan och då alla kontrollskrivningar samt ett par tentor har varit på måndagar har i princip varje helg ägnats åt plugg. Sen med lägenhetsköp, flytt och ideellt engagemang på KTH har det inte blivit mycket tid över till att vila. Men med allt roligt som har hänt skulle jag nog också vilja påstå att det har varit den bästa terminen. Jag behöver nog bara lite tid att vila nu för att kunna uppskatta allt... 

Trots att jag har första dagen på jullovet idag började jag dagen med en promenad till skolan. Vi hade brunch med Malvinas styrelse, som en liten avslutning innan alla åker åt olika håll för att fira jul. Det blev julklappsutdelning, massa snack och så klart hann vi smida en del planer inför våren! Vi har mycket kul på gång! Direkt efter åkte jag till ett café vid Östermalmstorg för fika med loungegruppen från Armada. Jag tror att vi alla passade på att njuta av vår första lediga dag för vi stannade i hela fem timmar. Som student är det ju inte ofta man kan ägna hel söndag åt att fika, så för min del kunde lovet inte ha börjat på ett bättre sätt! 


Så här julfint var det på skolan i morse. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV