DAGS FÖR DOPEXPO!

Publicerad 2012-11-27 10:38:00 i Livet på KTH,

Just nu pågår vår designmässa DoPexpo i Nymble på KTH. Igår kväll var det invigning och prisutdelning, idag är det mässa hela dagen och gala i kväll. Det har varit väldigt mycket jobb nu i slutspurten av projektet, men ändå så är det rätt skönt att få ett par dagars paus från föreläsningar och kastas in i den verkliga världen lite. För stunden är det grabbarna i gruppen som står i vår monter och efter lunch är det min och Josefinas tur att ta hand om vår produkt EtaPower Pan. Med andra ord är det snart dags för mig att bege mig ut i regnet och gå till skolan... Dessvärre insåg jag precis att mitt fina paraply är borta och jag är rätt säker på att vi glömde det när vi köpte brickbord på Svenskt Tenn i lördags, typiskt! 
 
En liten tjuvtitt på masken som jag ska ha på kvällens DoPexpogala.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV