HELLO NOVEMBER

Publicerad 2012-11-01 10:32:00 i Livet på KTH, Vardag,

 
Idag börjar äntligen vad som brukar vara årets mörkaste och deppigaste månad, men som i år ser ut att bli årets galnaste månad för min del. Det är kaos, det är stress, men framförallt är det otroligt mycket roligt som händer!
 
Till att börja med ska jag äntligen flytta in i min efterlängtade lägenhet, mina alldeles egna 24 kvadrat i ett underbart kvarter! Det här har jag längtat efter varje dag i snart 2,5 år, eller ja, sin första lägenhet har man väl längtat efter hela livet. Nu är det bara fyra dagar kvar! 
Utöver detta händer det massor med Malvina, vi har flera spännande event inplanerade för våra medlemmar och kommer även ha första träffen med vårt nystartade alumninätverk. I mitten av november är det dags för Armada, vilket innebär mässa i två dagar, bankett och en kryssning. Veckan efter ska jag se Swedish House Mafia i Friens Arena och i slutet av månaden väntar DoP expo, en designmässa för årskurs 1-3 på mitt program. Även denna mässa firas med en bankett. Mitt i allt detta ska jag även hinna med mina studier där kontrollskrivningar, inlämningsuppgifter, projekt och tentaplugg väntar. Som sagt, en väldigt händelserik månad väntar. Nu kör vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV