ON MY MIND TODAY

Publicerad 2012-11-02 21:33:00 i Inredning, Inspiration,

Flytten närmar sig med stormsteg och jag måste säga att jag har väldigt svårt att fokusera på något annat just nu! Inspirationen flödar och planer smids, vissa genomförs snart medan andra får vänta lite...
 
Jag är helt såld på kristallkronor! En mindre, men ack så fin kristallkrona är på väg nästa vecka!
 
Vackra klänningar sådär perfekt slarvigt upphängda på en spegel. Så fint!

En fluffig ryamatta nedanför soffan, finns det något mysigare?

Min drömljusstake - Vänskapsknuten av Josef Frank. Den som väntar på något gott..!
 
Blommor, blommor, blommor. Jag vill alltid ha färska blommor hemma!
 
 Källor till alla bilder finns i min Pinterest
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV