DET KOMMER ATT BLI BÄTTRE!

Publicerad 2013-08-16 13:44:00 i KTH - Malvina, Livet på KTH,

Idag började jag dagen med ett möte på KTH och då slog det mig ännu hur nöjd jag är med mitt val av både utbildning och skola. För min del gör det verkligen ingenting att sommarlovet snart är slut, jag tycker bara att det är skönt och ser verkligen fram emot hösten. Jag har en bra feeling att det kommer att bli bättre! Tvåan var tuff, väldigt tunga tekniska kurser och väldigt mycket annat som hände i mitt liv, mycket roligt så klart, men också en del annat, och så kommer det ju i och för sig alltid att vara. Nu börjar snart trean, vilket på mitt program sägs vara ett lättare år än tvåan. Och det tänker jag minsann tro på! Kurserna känns roligare och jag tänker inte köpa lägenhet igen, bara där har vi två faktorer som kommer att underlätta...  
 
I morse hade vi överlämning till Malvinas nya AD och nog känns det allt lite underligt att släppa taget. Jag har lärt mig massor av mitt år som AD, men nu är det dags att leta en ny utmaning. Malvinas nya styrelse verkar toppen och jag är säker att de kommer att göra ett strålande jobb för KTH:s tjejer!    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV