SWEDISH GRACE

Publicerad 2013-08-16 20:41:00 i Hemma hos mig, Inredning,

Jag brukar sällan nappa på erbjudanden. Men när ELLE interiör erbjuder en helårsprenumeration och 6 stycken "Swedish Grace" från Rörstrand är det ju en annan femma! Min prenumeration gick nyligen ut, och vackra koppar, nä de kan man ju inte få nog av. Nu börjar det dock bli aningen fullt på min lilla stringhylla, som är en den självklara favorithörnan i mitt pyttepyttelilla kök! Men älskar man te hör det ju till att samla på sig många koppar... eller hur? 

Favoritsamlingen! "Swedish grace" ser ni högst upp till vänster.  

Nu är det packning som gäller här. I helgen väntar roligheter ute på Värmdö och jag är galet peppad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV