DAG 2

Publicerad 2013-02-12 21:14:28 i KTH - Malvina, Livet på KTH,

Jämställdhetsveckans andra dag är precis avklarad och so far so good! Gårdagens frukostevent och lucnhföreläsning med Marie Nilsson från IBM samt dagens lunchföreläsning med Lars-Einar Engström och kvällens caseträning med Connecta har alla varit riktigt lyckade. Bra föreläsare, engagerade deltagare och bra flow helt enkelt, riktigt riktigt kul.
Idag klämde jag även in en kontrollskrivning i termo och nu när jag precis steg in genom dörren efter nästan 14 timmar i klackar insåg jag att mina fötter nog är lika mosade som mitt huvud. En kopp te och senaste numret av ELLE interiör får bli min kvällsavkoppling innan det är dags för lite efterlängtad sömn. 
 
I morgon har vi två ytterligare event, först lucnhföreläsning med Accenture och senare pubkväll i Nymble med komikern My Vingren. Jag är peppad!
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV