TORSDAGSTEMA: FEBRUARI MOODBOARD

Publicerad 2013-02-28 11:58:00 i Vardag,

Veckans torsdagstema hos Fabriken är "Februari Moodboard" 

 

1. Har helt fastnat för den brittiska serien Mr Selfridge, äntligen något att titta på i väntan på nästa säsong av Downton Abbey! | 2. Mitt mantra den här gråa och rätt tunga månaden. | 3. Jag har fått tulpanfnatt och nya tulpaner varje vecka har blivit ett måste. | 4. En stor längtan att dra iväg någonstans har dykt upp. I mars väntar både Krakow och Skellefteå och det ska bli så skönt att få lite miljöombyte.  | 5. Jag har äntligen börjat få lite ordning på mina kläder med hjälp av klädställning, sekretär och städskrubb/garderob. Men om jag kunde skulle det se ut mer så här!
 
Källor till bilderna finns i min Pinterest
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV