TORSDAGSTEMA: "THIS IS ME"

Publicerad 2013-02-21 21:05:00 i Vardag,

Med inspirations av Fabriken tänkte jag också köra Torsdagsteman. Veckans tema är "This is me", så jag tog hjälp av min Instagram för att ta reda på vem jag är egentligen...
 
    
    
    
    
1. Jag spenderar helst mina lediga kvällar med en kopp te och en bra tidning i soffan. Ljus (helst vanlijdoft) är obligatoriskt. | 2. Min favoritkurs av de tre vi läser just nu är  tillämpad termodynamik och när jag såg denna bil på väg till en kontrollskrivning i just termo kunde jag ju inte bli annat än glad. | 3. Så fort chansen ges väljer jag skaldjur. | 4. Jag har tre små pudlar, men de föredrar skogen framför innerstan så de bor tyvärr kvar hos min mamma i Norrland. Förhoppningen är att Jack, på bilden, ska bli storstadspudel när det passar mina studier. | 5. Jag tackar aldrig nej till en skridskotur! | 6. Jag är en sucker för brittiska kostymdraman och kan titta på Downton Abbey om och om igen. | 7. Jag har världens sötaste mamma! | 8. Jag trodde aldrig att jag skulle vilja bo i Stockholm, men nu kan jag inte se mig själv bo någon annanstans! 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV