VÄLKOMMEN 2013!

Publicerad 2013-01-04 20:58:00 i Vardag,

Det nya året har minst sagt fått en intensiv start! Efter vårt nyårsfirande här i Stockholm har jag hunnit flyga hem till Skellefteå en sväng för att hämta min lilla pudel som har fått lämna tryggheten i Norrland för ett liv som storstadspudel. Äntligen! Det är så mysigt att ha honom här!
 
Någon lång sammanfattning av 2012 tänker jag inte tråka ut er med, det har varit ett så händelserikt år. Jag har varit med om så mycket roligt och jag har slitit hårt, ofta hårdare än jag kanske borde, men så blir det när man vill mycket. Nu ser jag med spänning fram emot vad 2013 har att erbjuda. Det ska bli skönt med en nystart, nytt år, nya kurser och nya möjligheter. Men först har jag en vecka kvar av jullovet, en vecka för att ladda batterierna inför en vår som redan börjar fyllas med roligheter!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV