LAZY SUNDAY

Publicerad 2013-06-30 17:20:00 i Vardag,

Idag har det varit en sån där perfekt dag för att bara lata sig. Det har varit varmt, men inte så varmt att man måste stressa iväg till stranden, jag är ensam hemma sedan mamma åkte iväg på semester för någon dag sedan och jag har inte speciellt många "måsten" att ta itu med, men ändå, jag kan inte riktigt slappna av. Ibland är jag nästan mer stressad när jag inte gör någonting alls är när jag har på tok för mycket att göra. Ingen bra egenskap egentligen, jag önskar att jag var bättre på att vara ledig, och då menar jag riktigt ledig. En stund i solen med en god bok och en kopp te blev det iallafall. Nu ska jag strax iväg till min moster och äta middag och sen väntar ännu en jobbvecka. Det känns minsann rätt skönt. Ingen söndagsångest här inte!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Olivia Widmark

Civilingenjörsstudent som brinner för resor, vacker design och inspirerande hem!

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV